Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016

SpeelgoedMagazine.nl LogoDit jaar houdt SpeelgoedMagazine.nl voor het eerst Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016. Het doel hiervan is om jaarlijks te onderzoeken hoe Nederlandse en Vlaamse ouders over speelgoed denken. Wat is hun ervaring met het huidige speelgoed dat op de markt wordt gebracht? Wat missen ze in het huidige speelgoed? Hoe gaat het speelgoed zich ontwikkelen volgens deze groep? Vanaf welke leeftijd vinden ze het spelen met videogames geschikt? Dit en nog meer onderwerpen welke te maken hebben met speelgoed proberen wij op deze manier in kaart te brengen.

Doe mee aan Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016

Doe ook mee aan Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016! Deelname is 100% anoniem. Na afloop van dit onderzoek worden de resultaten geanalyseerd en gedeeld op deze website. Wil je het rapport ontvangen? Vul dan hier je email adres in. Zodra het rapport af is, verzenden wij je dit per email.

[wysija_form id=”7″]

Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016 – Deelname

[socialpoll id=”2157922″ type=”set”]

Dank je wel voor je deelname aan Het Nationale Speelgoed Onderzoek 2016!

Over Het Nationale Speelgoed Onderzoek

Wij hopen dit onderzoek jaarlijks een vervolg te geven en eventuele vragen welke het voorgaande onderzoek heeft opgeleverd te onderzoeken en te beantwoorden. Middels dit onderzoek willen een rapport ontwikkelen, wat inspiratie aan speelgoedfabrikanten kan geven en ouders nieuwe inzichten van kunnen opdoen.

Het Nationale Speelgoed Onderzoek krijgt ieder jaar een vervolg en zal steeds verder worden uitgebreid. Kunnen we gezamenlijk het speelgoed hiermee verbeteren? Waarmee kinderen zich beter kunnen ontwikkelen op welke leeftijd dan ook? Het Nationale Speelgoed Onderzoek probeert dit te bewerkstelligen.

Het Nationale Speelgoed Onderzoek is een initiatief van de redactie van SpeelgoedMagazine.nl en wordt onafhankelijk geleid. Het Nationale Speelgoed Onderzoek heeft geen sponsor en wordt niet van buitenaf beïnvloed door derden. Speelgoedfabrikanten, speelgoedmerken en speelgoedwinkels kunnen geen invloed uitoefenen op dit onderzoek. Wel kunnen ze, net als een ieder ander, het uiteindelijke rapport gratis ontvangen door registratie middels onderstaand formulier:

[wysija_form id=”7″]

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 5]

Dit vind je misschien ook leuk...