Recensie Vragen & Antwoorden – Classic Edition

Product: Vragen & Antwoorden – Classic Edition
Producent: Puzzles & Games
Adviesverkoopprijs: €6,95
Leeftijdscategorie: 12-99 jaar

Verkooptekst fabrikant: Vragen & Antwoorden is hét quizspel van dit moment! Geen ingewikkeld spelmechanisme, gewoon lekker elkaars kennis testen.
Klopt dit? Je test elkaars kennis inderdaad op een eenvoudige manier!

Recensie Vragen & Antwoorden – Classic EditionEen quiz is altijd leuk en Vragen & Antwoorden – Classic Edition is tevens te gebruiken als aanvulset voor triviaspellen. Leuk om samen met vrienden thuis of ergens in de kroeg te doen. Het spel heeft het formaat van een pakje speelkaarten, dus gemakkelijk mee te nemen!

Over Vragen & Antwoorden – Classic Edition

Van Vragen & Antwoorden – Classic Edition heb je verschillende edities. Wij hebben editie #3 en #4 gespeeld. Deze sets bevatten allebei 330 vragen, zowel recente als evergreens! Je kunt dit spel spelen met twee tot zes spelers en de vragen zijn gemiddeld te doen voor kinderen vanaf twaalf jaar. Je kunt in teams spelen of individueel tegen elkaar. De vragen zijn verdeeld over zes bekende categorieën te weten: Sport & Hobby, Natuur & Techniek, Kunst & Cultuur, Vroeger & Later, Beeld & Geluid en Hemel & Aarde. De vragen zijn overigens bedacht door dé quizvragenmaker van Nederland, Marian van Eupen!

Conclusie Recensie Vragen & Antwoorden – Classic Edition

Super leuk spel in handzaam reisformaat! Vragen beantwoorden in een quiz is altijd leuk. Vragen & Antwoorden – Classic Edition bevat zowel makkelijke als lastige vragen over evergreen onderwerpen en over recente onderwerpen. Vind jij een pub quiz leuk? Hou je van Triviant? Dan is Vragen & Antwoorden – Classic Edition een leuk spel voor jou. Voor slechts €6,95 krijg je 330 vragen in verschillende categorieën welke je gemakkelijk overal mee naar toe kunt nemen. Op vakantie, in de trein, naar de kroeg et cetera. Wij zijn overtuigd en hebben dit spel al een aantal keer met veel plezier gespeeld. De redactie van SpeelgoedMagazine.nl waardeert de recensie Vragen & Antwoorden – Classic Edition van Puzzles & Games met een zeer verdiende 9.

Waardering Recensie Vragen & Antwoorden – Classic Edition door SpeelgoedMagazine.nl: 9/10

[Total: 10 Average: 5]