Recensie Fien & Teun Memo

Producent: Ontworpen door lief! Lifestyle en geproduceerd door Just Formats
Adviesprijs: €9,95
Leeftijdscategorie: 3+

Verkooptekst fabrikant: Een Fien & Teun memory spel met plaatjes die je kent van de populaire tv-serie. Een spannend spel dat kinderen vaak van hun ouders winnen!
Klopt dit? Het is zeker herkenbaar van de tv-serie

Recensie Fien & Teun Memo

Recensie Fien & Teun MemoFien & Teun kun je herkennen van de populaire tv-serie die je kunt zien bij RTL Telekids. In deze televisieserie beleven Fien & Teun iedere keer weer veel plezier op en rond boerderij samen met Sebastiaan het varken, Meneer Beer, de kippen en de koeien. Met Fien & Teun Memo haal je deze vrienden van TV in huis met een educatief spel.

Over Fien & Teun Memo

Fien & Teun Memo is een memory spel met de prachtig vormgegeven lief! karakters Fien & Teun. Fien & Teun wonen samen met hun ouders op de boerderij en zijn te zien in het blok Minikids van RTL Telekids. De karakters zijn zo vormgegeven, dat de doelgroep zich erin kan herkennen.

Recensie Fien & Teun MemoDit memory spel van Fien & Teun werkt niet anders dan ieder ander memory spel: schud de kaartjes door elkaar heen en leg ze met de beeldzijde naar beneden op tafel. Probeer nu twee dezelfde kaartjes te vinden. Draai twee kaartjes om en laat ze zien aan de andere spelers. Zijn het dezelfde kaartjes? Dan mag je die twee kaartjes houden en opnieuw twee kaarten omdraaien. Wanneer de twee omgedraaide kaarten niet hetzelfde zijn, moeten de kaarten weer teruggedraaid worden en is de volgende speler aan de beurt. Nadat alle kaarten zijn gevonden, telt iedere speler het aantal gewonnen kaarten. De speler met de meeste kaarten is de winnaar van het spel.

Conclusie recensie Fien & Teun Memo

Het is voor kinderen erg leuk om herkenbaar speelgoed te hebben. Een memory spel met de karakters van een bekende televisie serie is herkenbaar voor kinderen. De televisie serie Fien & Teun bevat licht educatieve elementen en dat vind je terug in de plaatjes op de kaarten van dit memory spel. Zo eet de muis kaas, draagt de imker een beschermend pak en groeien de appels in de boom. De kaartjes zijn gemaakt van stevig karton.

Dit spel kan gespeeld worden door kinderen vanaf drie jaar en is goed voor de ontwikkeling van het geheugen van kinderen. Het win element bij een spel memory zorgt ervoor dat kinderen leren met winnen en verliezen om te gaan.

Fien & Teun Memo is een leuk memory spel. Het is net als ieder ander spel memory, maar dan met Fien & Teun karakters. De recensie Fien & Teun Memo wordt door de redactie van SpeelgoedMagazine.nl gewaardeerd met een zeer verdiende 8.

Waardering door SpeelgoedMagazine.nl: 8/10

[Total: 0 Average: 0]